سامانه نوبت دهی دکتردکتر | درباره دکتردکتر , وبژگی های دکتردکتر , نرم افزار دکتردکتر

چراغ مطبتان را روشن نگه دارید
ایجاد روش های آسان برای ارائه خدمات بهتر به مشتری و جلب رضایت او، رمز پیروزی سازمان های موفق است. در دکتردکتر، نوبت دهی اینترنتی با پرداخت آنلاین، نوبت دهی تلفن گویا بدون نیاز به سخت افزار، نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل و ثبت نوبت های حضوری توسط منشی، همگی بصورت یکپارچه قابل مدیریت هستند.

مزایا:

دسترسی شبانه روزی بیمار به دریافت نوبت

یادآوری اتوماتیک زمان نوبت به بیمار

افزایش نظم مطب

افزایش تعداد بیماران، کاهش زمان انتظار بیمار

پرونده همه بیماران را در جیبتان بایگانی کنید
پزشکان باتوجه به تعدد بیماران و تشابه درد آنها، حتی در کوتاه مدت هم ممکن است اطلاعات و علائم بیمار خود را فراموش کنند. دکتردکتر، امکان دسترسی به پرونده بیماران را از هر جای دنیا از طریق گوشی موبایل، تبلت یا لپ تاپ امکان پذیر کرده است.

مزایا:

دسترسی سریع به پرونده بیمار در شرایط اورژانسی و خاص

ثبت دائمی پرونده ها و عدم حذف اطلاعات به دلایل سخت افزاری و خرابی سیستم

نبض مطب را در دست بگیرید.
مدیریت کار سختی است و مدیران خوب همیشه دستیارانی دارند که آنها را برای مدیریت بهتر همراهی می کنند. دکتردکتر دستیار پزشک در مدیریت مطب است که تمامی گزارشات و عملکردها را رصد می کند و بصورت هوشمند نقاط ضعف و قوت مطب را به دکتر نمایش می دهد.

مزایا:

انتقال دید مدیریتی به پزشک

گزارشات آماری و نموداری حرفه ای، ارزیابی عملکرد و افزایش بهره وری پرسنل

نحوه همکاری با سایر پزشکان

اصلاح فرآیندهای کاری

مـو را از ماست بکشید
حساب و کتابِ درست، اولین رمز موفقیت هر کسب و کار است و پزشکان بدلیل درآمد بالایشان به این موضوع خیلی توجهی ندارند. دکتردکتر بدون نیاز به انجام کار اضافه، یک حسابداری حرفه ای و کاملا ساده برای کنترل اوضاع مالی مطب در اختیار شما می گذارد.

مزایا:

کاهش دغدغه های دکتر در مسائل مالی

نظارت کامل دکتر بر درآمد مطب

محاسبه اتوماتیک تعرفه خدمات و کاهش خطای منشی در محاسبات مالی

مشاهده ویژگی های بیشتر
هتل آتلانتیک می تواند مطب شما باشد
امروزه دسترسی آسان به اطلاعات، بسیار مهم است و حتما برایتان اتفاق افتاده که به اطلاعات خاصی نیاز داشته اید و دور از دسترستان بوده است. عملکرد دکتردکتر بصورت ابری و کاملا تحت وب می باشد و در هر جای دنیا که باشید، فقط کافیست اینترنت داشته باشید تا با هر وسیله ای بتوانید به اطلاعات مطب و پرونده بیماران و نوبت ها و سایر امور دسترسی داشته باشید.

مزایا:

هرجای دنیا می تواند مطب شما باشد و کنترل نوبت ها و وضعیت مطب از راه دور قابل انجام است.

به سادگی آب خوردن، پرونده ها را دیجیتال کنید
یکی از مشکلات دیجیتال شدن پرونده ها، سخت بودن تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات در کامپیوتر است. در دکتردکتر با استفاده از هوش مصنوعی، بخش زیادی از اطلاعات پرونده بیمار بصورت اتوماتیک تکمیل می گردد. امکان استفاده از قلم نوری برای نوشتن پرونده و همچنین امکان تبدیل صدای دکتر به متن نیز در پرونده الکترونیک وجود دارد.

مزایا:

سـرعت بالای ثبت اطلاعـات در پرونده الکترونیک بیمار با انواع روش ها

سهولت استفاده برای همه پزشکان در هر سن و با هر سطح از اطلاعات کامپیوتری

بیماران را وفادار کنید
سازمان های موفق مشتریان خود را شگفت زده و از این طریق آنها را به خود وفادار می کنند. دکتردکتر فرآیندهایی را برای شگفت زده کردن بیمارانتان پیش بینی کرده است. تصور کنید اگر زمان چک آپ را به بیمار یادآوری کنید از اینکه به یادش بوده اید و سلامتش برای شما مهم است چه احساس فوق العاده ای خواهد داشت.

مزایا:

افزایش کلاس کاری مطب

کمک به برندسازی و تبلیغات دهان به دهان، سورپرایز شدن بیماران و انتقال حس خوب به آنها

افزایش تعداد مراجعات بیمار بدلیل نظم بیشتر

مجبور نیستید کارهای دردسر ساز را انجام دهید
حتماً کارهایی را دیده اید که انجامشان خیلی سخت نیست، اما دردسرهای جانبی زیادی دارند. تهیـه لیست و خـروجی بیمـه ها برای پزشک همیشه جـزء کارهای دردسر ساز بوده است. دکتردکتر امور بیمه ای مطب را با همه ی دردسرهایش یکجا به صورت اتوماتیک برایتان انجام می دهد و دکتر فقط پیامک واریز وجه توسط سازمان بیمه را کنترل خواهد کرد.

مزایا:

کاهش کسورات بیمه

تنظیم اتوماتیک فایل nos و صورتحساب بیمه ها

کاهش هزینه های مربوط به تنظیم لیست

اتصال مستقیم به پرتال تامین اجتماعی و پذیرش نسخ

مشاهده ویژگی های بیشتر
وقت آن رسیده پرونده کاغذی را حذف کنید
کمتر سازمانی را پیدا می کنید که هنوز پرونده کاغذی داشته باشد. پرونده های کاغذی حجم بالایی برای بایگانی می گیرند، امکان از بین رفتن یا گم شدنشان وجود دارد و جستجو و آرشیو آنها سخت و زمان بر است. پرونده الکترونیک بیمار در دکتردکتر، امکان ثبت شرح حال، دارو، آزمایش، عکس و سایر اطلاعات پزشکی در پرونده بصورت فوق العاده آسان را فراهم کرده است.

مزایا:

حـذف بایـگانی کاغـذی پرونده ها

جستجــوی سـریع و هـوشمنـد پـرونـده

اشتراک گذاری پرونده بین چند پزشک در صورت نیاز

بیماران باید احساس خاص بودن داشته باشند
نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که در اکثر سازمان های موفق استفاده می شود، به آنها کمک می کند ارتباط مؤثرتری با مشتریانشان برقرار نمایند. برقراری ارتباط مؤثر بین پزشک و بیمارانش نیز موضوع مهمی است و دکتردکتر به شما کمک می کند در کنار سرویس های مدیریت مطب، بهترین نوع ارتباط را با بیمار خود داشته باشید.

مزایا:

شناخت علایق و روحیات بیمار از پروفایل وی

برقراری ارتباط مؤثرتر با بیماران

امشاهده کل مراجعات و اطلاعات پرونده بیمار

دسترسی آسان به اطلاعات تماس کل بیماران

ارسال پیامک اطلاع رسانی یا تبلیغات به گروه خاصی از بیماران

پس کی نوبت من میشه؟
معمولا وقتی انسان در جایی منتظر باشد دوست دارد مدت زمان انتظارش را بداند. برای همین بیماران مدام از منشی می پرسند: نوبت ما نشد؟! با استفاده از سرویس نمایشگر صف نوبت دکتردکتر، بیماران بصورت اتوماتیک از ترتیب نوبت ها مطلع خواهند شد.

مزایا:

کاهش سؤالات بیماران از منشی در مورد زمان نوبتشان و اطمینان خاطر بیمار از اینکه نوبت دهی سیستمی است و بی نوبتی نخواهد شد.

وقتِ همه طلاست. وقت پزشکان الماس است.
دکتر از دقیقه به دقیقه زمانش می تواند برای درمان و نجات جان بیماران استفاده کند و مدیریت زمان در مطب موضوع بسیار مهمی است. در دکتردکتر کنترلرهای هوشمندی قرار گرفته است که زمان های پرت دکتر بصورت مکانیزه به زمان مفید تبدیل می شود.

مزایا:

کاهش زمان پرت و افزایش درآمد پزشک و رضایت بیماران

نظم و ترتیب بیشتر