دریافت نوبت بهترین دکتر متخصص زنان و زایمان

94.3k
دکتر مهدیه کمالی زنان و زایمان
3.23(از 362 نفر)
دکتر مهدیه کمالی
تخصص زنان و زایمان
یزد ، حنا

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

288.6k
دکتر شهلا رشیقی فیروزآبادی زنان و زایمان
4.29(از 1511 نفر)
دکتر شهلا رشیقی فیروزآبادی
تخصص زنان و زایمان
یزد ، محله نیایش

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

نوبت‌دهی حضوری

مشاوره تلفنی

متخصص دکتر زنان و زایمان در درمان بیماری‌های زیادی مانند تنبلی تخمدان، اختلالات قاعدگی، زگیل تناسلی، یائسگی، آندومتریوز و غیره می‌تواند به شما کمک کند. می‌توانید برای رهایی از درد و درمان بیماری خود، از لیست بهترین پزشکان زنان در سرتاسر ایران و دکتر زنان تهران | دکتر زنان شیراز | دکتر زنان مشهد | دکتر زنان اصفهان نوبت خود را به سرعت و به صورت آنلاین از سایت دکتردکتر دریافت کنید.

بهترین دکتر زنان و زایمان کیست؟

برای اینکه با بهترین دکتر زنان و زایمان آشنا شوید، می‌توانید پزشکان این لیست را بر اساس بیشترین امتیاز فیلتر و دسته‌بندی کنید، با برترین متخصصان این تخصص آشنا شوید و آنلاین نوبت بگیرید. 

چطور به آدرس متخصص زنان و زایمان دسترسی داشته باشم؟

هم در لیست بالا و هم در صفحه اختصاصی هر دکتر زنان و زایمان می‌توانید با آدرس نوبت‌دهی حضوری دکتر آشنا شوید. البته با کلیک روی فیلترها می‌توانید از نوع مرکز مراجعه به پزشک (مطب، کلینیک ، بیمارستان) اطلاع پیدا کنید. 

آیا برای متخصص زنان می‌توان متخصص مرد هم پیدا کرد؟ 

بله، تعدادی از متخصصان زنان و زایمان مرد هستند. با مراجعه به لیست دکترهای زنان و زایمان می‌توانید دکترهای مرد در این رشته را مشاهد کنید. برای این کار فیلتر دکتر آقا را از بخش فیلترها انتخاب کنید. 

چه زمان به دکتر زنان و زایمان مراجعه کنیم؟

به طور کلی متخصصان زنان و زایمان در درمان بیماری ها و مسائل مرتبط با رحم، تخمدان و واژن مانند درمان اختلالات قاعدگی، اختلالات کف لگن در زنان، افتادگی رحم، یائسگی، تنبلی تخمدان و غیره فعالیت می‌کنند. 

برای آشنایی بیشتر با انواع بیماری‌ها و مسائل مرتبط با دکتر زنان و زایمان می‌توانید به لیست مقاله‌های دسته بندی زنان و زایمان مجله دکتر دکتر مراجعه کنید. 

آیا امکان مشاوره تلفنی با دکتر زنان وجود دارد؟

بله، در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به صفحه مشاوره تلفنی دکتر زنان، به صورت تلفنی با متخصص زنان دلخواه خود مشاوره داشته باشید. 

متخصص زنان و زایمان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

متخصص زنان باید وضعیت بیمار را به خوبی ارزیابی کند. توجه به توضیحات و شرح حال مراجعه‌کننده نقش مهمی در اثربخشی درمان دارد. سونوگرافی‌های دقیق، تشکیل پرونده، تجویز داروهای مناسب و پی‌گیری وضعیت بیمار معیارهای مهمی برای انتخاب یک دکتر زنان و زایمان خوب است.

متخصص زنان چه خدمات درمانی ارائه می‌دهد؟

در کنار درمان بیماری‌ها، دکترهای زنان خدمات پزشکی و درمانی مربوط به دستگاه تناسلی زنان هم ارائه می‌کنند. از جمله این خدمات می‌توان به مشاوره قبل از بیماری، انجام زایمان طبیعی یا سزارین، جراحی زیبایی واژن، سونوگرافی رنگی و غیره اشاره کرد. 

چطور بفهمیم یک دکتر زنان و زایمان خوب است؟

با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکتر زنان و زایمان می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. این نظرات توسط مراجعه کنندگان هر پزشک ثبت شده است. 

تفاوت پزشک زنان و زایمان با مامایی در چیست؟

ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد، درحالی‌که دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است. ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد؛ اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد.

تعرفه ویزیت دکتر زنان و زایمان در چقدر است؟

هزینه ویزیت دکتر زنان و زایمان در با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی یا مشاوره متنی)، بیماری شما و خدماتی که دریافت می‌کنید، متغیر است. 

آیا می‌توان همه متخصص‌های زنان و زایمان را یکجا دید؟

دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان و زایمان را تهیه کرده است که همواره به روز می‌شود. برای مشاهده این لیست کافی است از سمت چپ بخش جستجو روی «همه ایران» کلیک کرده و وارد لیست انتخابی شوید. سپس در همان بخش جستجو شروع به تایپ عبارت زنان و زایمان کنید تا بلافاصله تخصص مورد نظر به شما نمایش داده شود.

چگونه از بهترین دکتر زنان و زایمان در دکتردکتر نوبت بگیریم؟

برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان در دکتردکتر ابتدا باید وارد لیست پزشکان زنان و زایمان شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی) بگیرید.

نحوه جستجوی پزشک زنان و زایمان در دکتردکتر

توصیه می‌کنیم برای تجربه قاعدگی‌های منظم، بارداری و زایمان مطمئن، بهداشت جنسی و اطمینان از سلامت اندام‌های داخلی زنانه به دنبال پزشک خوب زنان و زایمان باشید. تمامی پزشکان زنان که در سامانه دکتردکتر دارای پروفایل هستند، تایید شده و دارای پروانه طبابت معتبرند.

نحوه دریافت نوبت پزشک زنان و زایمان از سایت دکتردکتر 

برای اینکه بتوانید دکتر زنان و زایمان را پیدا کنید، ابتدا از سمت چپ بخش جستجو روی «همه ایران»، کلیک کنید. سپس از لیست تخصص‌های دکتردکتر، «زنان و زایمان» را انتخاب کنید تا لیست پزشکان متخصص و فوق تخصص برای شما نمایش داده شود.

نوبت‌دهی اینترنتی متخصص زنان چگونه است؟

نوبت‌دهی پزشکان زنان و زایمان به صورت اینترنتی در سایت دکتردکتر انجام می‌شود. به این معنی که برای دریافت نوبت دکتر دیگر نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به مطب نیست. 

شما می‌توانید به صورت کاملا آنلاین و 24 ساعته از دکترهای زنان و زایمان نوبت بگیرید. همچنین امکان لغو یا جابه‌جایی رایگان نوبت از حساب کاربری وجود دارد. البته برای پزشکانی که پرداخت ودیعه دارند، بازگشت وجه تنها تا قبل از 24 ساعت امکان پذیر است. 

آموزش دریافت نوبت دکتر زنان و زایمان از دکتردکتر

برای دریافت نوبت از متخصص زنان بعد از ورود به پروفایل پزشک روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. تاریخ و ساعت مراجعه را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید.

در صورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر با شماره 02142198000 تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

نحوه پیدا کردن بهترین دکتر زنان و زایمان در با نوبت آزاد

با مراجعه به لیست دکتر زنان و زایمان در و مرور کردن نوبت‌های آزاد هر دکتر می‌توانید از نوبت‌های آزاد آن دکتر مطلع شوید یا از فیلتر مرتب‌سازی بر اساس نزدیک‌ترین نوبت آزاد دکتر زنان و زایمان در استفاده کنید.

لیست پزشکان بر اساس تخصص
لیست زنان و زایمان بر اساس مرکز استان‌