مهدی سورانی روانشناسی
1.5k

مهدی سورانی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

درباره مهدی سورانی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

کد نظام روانشناسی:32813

نظر و امتیاز

4.55امتیاز
میانگین از 11 کاربر

نظر بیماران

(7 نفر)
کاربر دکتردکتر
چهارشنبه 29 فروردین
5

خیلی خوب ، دقیق و با مهارت هستند. با همسرم دچار مشکل شده بودم و در مرز جدایی بودیم ولی با توصیه های ایشان الان مشکلاتشان کاملا برطرف شده است. از ایشان خیلی ممنونم.

کاربر دکتردکتر
چهارشنبه 9 اسفند
5

باسلام و عرض ادب درخصوص مراجعه به جناب دکتر سورانی روانشناس خبره استفاده بهینه هم برای خانواده ودوستانی که پیش ایشان رفته بودند تاحال مثمر ثمر بوده واز خداوند منان آرزوی سلامتی دکتر سورانی عزیز را دارم.باتشکر سارا

کاربر دکتردکتر
دوشنبه 20 آذر
5

عالی.مشکل وسواس شستشو داشتم در چند جلسه با کمک ایشان کاملا برطرف شد و الان هم خودم راحت شده ام و هم خانواده ام.

کاربر دکتردکتر
دوشنبه 20 آذر
5

عالی. بسیار دقیق ، تیزبین و حرفه ای.من برای مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کردم. به نکاتی اشاره کردند که اول باور نکردم ولی هر چه گذشت بیشتر متوجه درستی آن ها شدم و مرا از یک اشتباه فاجعه بار نجات دادند. همیشه سپاسگزار ایشان هستم.

کاربر دکتردکتر
دوشنبه 20 آذر
5

عالی و درجه یک. به نظر من دکتر سورانی یکی از بهترین روانشناسان ایران است. من هم خودم و هم بسیاری از دوستانم برای مشکلات مختلفی پیش ایشان رفته ایم و تا الان کسی را ناراضی ندیده ام.

کاربر دکتردکتر
یک‌شنبه 19 آذر
5

خیلی خوب . به نظر من آقای دکتر سورانی یک روانشناس بینظیر است. این را می گویم چون تو زندگی پیش روانشناسان و مشاوران زیادی رفته ام. ایشان شبیه هیچکدام از روانشناسانی که من دیده ام ،نیستند.به جای این که فقط حرف بزنند و توصیه کنند واقعا درمان می کنند. راهکارها و تمرین هایی تجویز می کنند که مثل دارو باعث درمان شما می شود. خیلی فرق دارند.

کاربر دکتردکتر
جمعه 17 آذر
5

فوق العاده عالی و متفاوت. من برای درمان پانیک به ایشان مراجعه کردم.ایشان را یکی از آشنایان معرفی کرده بود که مراجع دکتر بود و خیلی راضی بود. من قبل از مراجعه به ایشان مدت زیادی دارو مصرف می کردم. پیش از ایشان هم حدود ۱۰ جلسه مشاوره با روانشناس دیگری رفته بودم که نتیجه نگرفته بودم. زندگیم کلا شبیه کابوس شده بود.وقتی پیش ایشان رفتم فکر نمی کردم اصلا درمان پذیر باشم.نا امید بودم. ولی با کمال تعجب فقط در دو جلسه کاملا درمان شدم. ممنونم از شما دکتر سورانی عزیز. .

اطلاعات تماس

مطب مهدی سورانی

نوبت دهی تلفنی ۲۴ساعته:ندارد
تلفن تماس مطب:
نمایش
***0930045

آدرس مطب:

تهران-تهران-میدان هروی، خیابان ساقدوش، خیابان توحید غربی، پلاک 118

مسیریابی روی نقشه

پزشکان با تخصص مشابه

نمایش همه

سوالات متداول

هزینه ویزیت مهدی سورانی چقدر است؟

نظر و تجربه درمان مراجعین مهدی سورانی چیست؟

نزدیک‌ترین نوبت مهدی سورانی چه زمانی است؟

تحصیلات مهدی سورانی چیست؟

لیست تخصص‌ها بر اساس تهران