نسخهنویسی
الکترونیک
پرونده الکترونیک
بیماران
پنل پیامکی
ارتباط با بیمار
ثبت خدماتی
دریافت بیمار
گزارش بیمه
و درآمد
نوبتدهی و
فرآیند پذیرش
نسخهنویسی
الکترونیک
پرونده الکترونیک
بیماران
پنل پیامکی
ارتباط با بیمار
ثبت خدماتی
دریافت بیمار
گزارش بیمه
و درآمد
نوبتدهی و
فرآیند پذیرش
سابقه مراجعههای قبلی بیمار، شرح حالهای نوشتهشده توسط پزشک، نسخههای تجویزشده، هزینهها، اطلاعات بیمهای، فایلها و تصاویر پزشکی و... همگی با چند کلیک در دسترس است.
همه اطلاعات مربوط بــه هر بیمار به صورت سیستمی ثبت میشود. دردسر پیدا کردن یک پرونده قدیمی، مستعملشدن کاغذها، اشغال فضای اضافی و گمشدن پرونده برای همیشه حل شده است.
تمامی اطلاعات مربوط بـه مطب، بیماران، پروندهها، تراکنشها و... کاملا در اختیار شماست و کسی جز خودتان امکان گزارشگیری و دسترسی بــه آن را ندارد.
شرححالهای پراستفاده بیماران قابلیت ذخیرهشدن دارند تا در استفادههای بعدی در زمانتان صرفهجویی شود. این اتفاق به روند پذیرش و درمان سرعت میدهد.
با پنل پیامکی که در اختیـار داریـد میتوانید بهصورت تکی، چندتایی و گروهی بـه بیماران اطلاعرسانی کنید. مواردی از قبیل تأخیر حضور پزشک در مطب، جابجایی نوبتها، معرفی یک نوع درمان جدید و... به سادگی و در کمترین زمان قابل اطلاعرسانیاند.
خدمات پاراکلینیکی وزارت بهداشت و اختصاصی مطب پزشک به همراه هزینه و تعرفه بیمهها قابل ثبت و فراخوانی در فاکتور خدمات دریافتی بیمار است.
خدمات و هزینههای دریافتی از بیمار در هر مراجعه در پرونده الکترونیک بیمار ثبت میشود.
گزارش درآمد روزانه و دورهای پزشک بر اساس مبالغ دریافتی از بیمار در دسترس است.
اگر بابیمه قرارداد دارید نگران ارسال گزارشهای دورهای برای دریافت مطالبات نباشید. گزارش هر روز بر اساس خدمات ارائه شده به بیمار ایجاد میشود.
سیستم آنلاین و تلفن گویا ٢۴ساعته و بدون تعطیلی فعالند و بیماران هر ساعتی از روز و از هر جایی امکان دریافت نوبت دارند.
مراجعان بدون تماس با منشی میتوانند بهصورت اینترنتی و یا در صورت نداشتن دسترسی به اینترنت از طریق تلفن گویا نوبت بگیرند.
سیستم تلفن گویای مطب، به هر تماسی پاسخ میدهد. دیگر هیچ بیماری از اشغال بودن خط مطب یا عدم امکان ارتباط با منشی شاکی نیست.