سؤالات متداول

سؤالات متداول برای کاربران

  1. وارد وبسایت دکتردکتر شوید.
  2. ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری‌تان شوید.
  3. نام پزشک مورد نظرتان را جستجو کنید و وارد پروفایل دکتر شوید.
  4. روز و ساعت مراجعه به مطب را تعیین کرده و نوبت را رزرو کنید.

شما می‌توانید نوبت را به نام خودتان یا شخص دیگری دریافت کنید.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت، می‌توانید از تلفن گویای مطب استفاده کنید.

اگر تلفن گویا فعال نبود، با پشتیبانی دکتردکتر به شماره ۰۲۱۴۲۱۹۸۰۰۰ تماس بگیرید؛ اگر نیاز به پیش‌پرداخت ویزیت نباشد، ما نوبت‌تان را ثبت می‌کنیم.

بله! شما می‌توانید از تمام مطب‌ها و مراکز درمانی سامانه، در صورت وجود ظرفیت پذیرش نوبت بگیرید.

نوبت‌دهی آنلاین پزشکانی که ظرفیت پذیرش آن‌ها تکمیل شده غیرفعال است.

برای اینکه بلافاصله از باز شدن دوباره نوبت‌دهی آگاه شوید در پروفایل پزشک روی گزینه «نوبت‌دار شد اطلاع بده» کلیک کنید.

بعد از ثبت نوبت، کد پیگیری و اطلاعات تکمیلی مطب از سه روش قابل مشاهده است:

  1. صفحه «ثبت موفق نوبت» که بلافاصله به شما نمایش داده می‌شود.
  2. از حساب کاربری و قسمت نوبت‌های من.
  3. پیامکی که بعد از ثبت نوبت برای‌تان ارسال می‌شود.

مشاهده اطلاعات در هرکدام از این روش‌ها به معنای ثبت موفق نوبت است.

دریافت نوبت رایگان است؛ اما هزینه ویزیت پزشک در مطب پرداخت می‌شود.

همچنین ممکن است برای دریافت نوبت از بعضی از پزشکان، بخشی از هزینه ویزیت را آنلاین پرداخت کنید. که در این صورت مابه‌التفاوت آن را هنگام مراجعه حضوری پرداخت خواهید کرد.

هزینه ویزیت هر پزشک بسته به سطح تخصص متفاوت است. برای اطلاع از مبلغ دقیق ویزیت می‌توانید با شماره مطب موجود در پروفایل دکتر تماس بگیرید.

نظر مراجعه‌کنندگان قبلی در پروفایل پزشکان موجود است. با مشاهده امتیاز هر پزشک و بررسی نظرات می‌توانید به پزشک مورد نظرتان برسید.

بله! تا ۲۴ ساعت قبل از زمان مراجعه به مطب می‌توانید به صورت آنلاین و رایگان نوبت را لغو یا جابجا کنید.

لغو نوبت‌های دارای پیش‌پرداخت فقط از طریق تماس با پشتیبانی امکان پذیر است. لطفا حداقل ۲۴ ساعت مانده به نوبت با پشتیبانی به شماره ۰۲۱۴۲۱۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

بعد از ورود به پروفایل دکتر، در قسمت «نظر و امتیاز» روی گزینه «ثبت نظر و امتیاز» کلیک کرده و نظر خود را ثبت کنید. دقت کنید برای ثبت نظر باید ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شده باشید.

بله! تمام نظرات مثبت و منفی مراجعین در صورت عدم نقض قوانین نظردهی، برای نمایش در پروفایل بررسی و سپس تأیید می‌شوند.

خیر! با توجه به لزوم پرداخت آنلاین مبلغ مشاوره تلفنی، باید به‌صورت آنلاین نوبت بگیرید.

دریافت نوبت مشاوره تلفنی

هنگام رزرو نوبت مشاوره تلفنی، روز و ساعت دلخواه‌تان را ثبت می‌کنید. رأس همین ساعت با پیش‌شماره 91070612 با شما تماس گرفته می‌شود. درصورت پاسخ‌گویی شما، ارتباط با پزشک برقرار شده و مکالمه شما با دکتر آغاز می‌شود.

خیر! با توجه به ارتباط صوتی بین شما و پزشک، امکان ارسال مدارک پزشکی وجود ندارد.

سؤالات متداول برای پزشکان

برای درخواست عضویت پزشکان و مراکز درمانی از لینک عضویت پزشک و مرکز درمانی استفاده کنید. حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت درخواست، با شما تماس خواهیم گرفت.

خیر! تمامی مراکز درمانی اعم از مطب، کلینیک و بیمارستان امکان ثبت نام در سامانه دکتردکتر را دارند.

هزینه خدمات باتوجه به نوع امکاناتی که از ما دریافت می‌کنید متغییر است. برای دریافت قیمت دقیق می‌توانید با پشتیبانی به شماره ۰۲۱۴۲۱۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

برای عضویت در سامانه به کد نظام پزشکی معتبر و احراز هویت در سامانه امتا نیاز است.

پزشکان و مراکز درمانی سراسر کشور می‌توانند در سامانه دکتردکتر ثبت نام کنند.

کلیه حقوق این سرویس محفوظ و متعلق به شرکت دکتردکتر است.