تخصص بیماریهای داخلی
اولین باری که من رفتم مزب خانم دکتر بخاطر اینکه معطل سدم تا نوبتم شد خیلی شاکی بودم ولی بعد اینکه رفتم داخل و اومدم بیرون متوجه سدم اشتباه کردم درمورد ایشون چون اول فکر کردم براشون مهم نیست وقت مردم ولی بعد رفتنم داخل مطب و ملاقاتم با خانم دکتر متوجه شدم ایشون چقدر بزرگوار هستن و تشخیص و درمانشون کم نظیر هست تو ایران تشخیص ایشون در اولین ویزیت بدون عکس و ازمایش بود که تو شهر خودمون پزشکا ۵ سال مارو فقط میدووندن از این ازمایشگاه و رادیولوژی به اینور اونور اخرش هم هیچ خلاصه بگم ایشون یه پزشک تمام کمال هستن
فوق العاده در تخصص خودشون ماهر و تبحر دارند
واقعا دکتر خوبی هستند، من چندین بار به ایشون مراجعه کردم و هر دفعه با آرامش و مهربانی جواب میدادن و واقعا عالی تجویز میکنن
بسیار عالی وبهترین دکتر متخصص هستند
خانم دکتر خیلی حاذق و بادقت هستند ولی متاسفانه برخورد منشی ایشان بسیار زشت و زننده است و اینکه بیشتر از دو یا ۳ساعت بعد از تایم خود شخص باید در مطب منتظر باشیم.مثلا نوبت شما ساعت ۵ باشه حدود ۷ ونیم داخل اطاق دکتر میشوید و این خیلی بد و افتضاح است.منشی اصلاااا دقتی در این چیزها ندارد و برایش اصلا مهم نیست که بیماران سالمند و مشکل دار داخل مطب ساعتها منتظر بماند و لحن صحبت ایشان بسیار زشت و زننده است.بنظرم خانم دکتر باید ب ایشان تذکر بدهند یا منشی دیگری را جایگزین ایشان کنند
از نظر بنده خانم دکتر میمندی نژاد پزشک متخصص و بسیار حاذقی هستند اما وقتی یک بیمار پر ریسک با سن بالا جهت ویزیت توسط خانم دکتر باید حدود ۳ ساعت در مطبی پر از بیمار با بیماریهای مسری معطل بماند آیا منطقی است به مطب ایشان جهت مداوا مراجعه نمود؟ با نهایت احترام به خانم دکتر آیا از یک متخصص نمیشود انتظار داشت نوبت دهی مطب خود را به نحوی مدیریت نماید که بیماران با انتظار مدت زمانی منطقی در حدود یک ساعت به حضور ایشان شرفیاب شوند؟! آیا منشی خانم دکتر نمیتوانند به جای عدم پاسخگویی به تلفن و قطع کردن آن بر روی بیماری که تماس گرفته برای ساعت حضور مجددا هماهنگ کند صحبت کرده و ضمن عذر خواهی به بیمار اعلام نماید به علت شلوغی مطب با ۱ یا ۲ ساعت تاخیر مراجعه نماید؟ شاید از منشی خانم دکتر توقع احترام یا برنامه ریزی بهتر انتظار زیادی باشد اما با کمال احترام از خانم دکتر که از حاذق ترین و زبده ترین پزشکان ایران هستند انتظار میرود با تذکری مختصر وضعیت را بهبود بخشیده و حداقل احترامی نیز برای بیماران قائل شوند. تا به کی باید واژگانی نظیر نظم،برنامه ریزی،احترام متقابل و ..... برایمان نامانوس و غریب باشند
سلام نوبت دادن آنلاین یعنی سر تایم مقرر به بیمار سرویس دهی شود نه اینکه بفرمایید ساعت 11 بعد که بیمار می آید منشی شما بگه نه نفر نوبت دارند بعد شمایید اینطور نوبت دهی را برای روز بدهید وبعد اعلام کنید هرکه زودتر آمد نوبت ایشان است من مرخصی گرفتم آمدم بعد این پاسخ رو شنیدم وجه پول گرفته شده رونیز قرار بود کارت بکار ت کنند بعد از انصرافم هنوز انجام نشده
واقعا دکتر دانا و کاربلد هستند ممنون از خانم دکتر
عالین فقط خیلی معطلی دارن
مطب زهرا میمندی نژاد
آدرس مطب:
خراسان رضوی-مشهد-بلوار معلم، بین معلم ۸ و ۱۰، برج آبشار، طبقه هشتم، واحد 802