عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی؛ راهی شگفت‌انگیز برای لذت جنسی بیشتر!

عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی
اشتراک گذاری ثبت دیدگاه
خلاصه این مقاله را بشنوید

وقتی زمان زیادی از ازدواج می‌گذرد، بسیاری از زوجین می‌گویند که رابطه جنسی آن‌ها مانند روز‌های اول بعد ازدواج گرم نیست و لذت کافی از سکس نمی‌برند و این موضوع باعث رنجش آن‌ها می‌شود. زوجین علت این موضوع را عادی شدن رابطه جنسی تلقی کرده و تصور می‌کنند راهی برای بهبود کیفیت رابطه جنسی وجود ندارد. با این حال این تصور کاملا اشتباه است؛ زیرا با استفاده از روش‌های عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی می‌توانید تا حدود زیادی رضایت شریک جنسی خود را به دست آورید و مانند گذشته از رابطه جنسی لذت ببرید‌.

حتی برای آگاهی از این موضوع می‌توانید با یک دکتر مشاور در تهران مشورت کنید و برای بهبود رابطه جنسی خود از او کمک بگیرید. البته هرکجای ایران که باشید، می‌توانید با گرفتن نوبت اینترنتی به بهترین پزشکان روانشناس شهر خود مراجعه کنید.
اما عشق بازی یا معاشقه چیست و چه روش‌هایی دارد؟ در ادامه این مطلب از دکتردکتر به این سوالات در حد کسب آگاهی پاسخ می‌دهیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند پنهان کردن
عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی (دخول)

 عشق بازی یا معاشقه چیست؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که عشق بازی یا معاشقه به چه معناست؟ آیا معاشقه همان سکس است؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که معاشقه با سکس تفاوت زیادی دارد. برای مثال می‌توانید از طریق رابطه جنسی در عرض چند دقیقه میل جنسی خود را رفع کرده و ارضا شوید. اما عشق بازی بسیار پیچیده‌تر است و با سکس فرق دارد.

در واقع معاشقه قبل از مقاربت آغاز شده و اغلب روش‌های عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی تا بعد از ارضا شدن نیز ادامه پیدا می‌کنند. سکس‌تراپیست‌ها معاشقه را مرحله‌ای از سکس می‌دانند که در نحوه رابطه جنسی، احساسات و کارهایی که حین سکس باید انجام شود، تاثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید راهی برای افزایش رضایت جنسی خود و همسرتان پیدا کنید، باید چگونگی عشق بازی یا معاشقه را به خوبی یاد بگیرید.

عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی (دخول)

عشق بازی قبل از دخول را زمانی انجام دهید که می‌خواهید شریکی جنسی‌تان به اوج لذت جنسی برسد. در واقع اگر زن به اندازه کافی تحریک نشود، انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی ممکن است با درد همراه باشد.

برخی از خانم‌ها می‌توانند در مورد رابطه جنسی خیال‌بافی کنند و از این قدرت برای تحریک جسمی و روحی خود استفاده می‌کنند. این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند که بفهمند چه چیزی در محیط باعث تحریک آن‌ها می‌شود و از آن برای لذت بیشتر استفاده می‌کنند.

آقایان تصور می‌کنند که تنها راه ارگاسم زن‌ها تحریک نقطه جی (G) و دخول است. در حالی که ممکن است با عشق بازی و قبل از دخول چندین ارگاسم متوالی را تجربه کنند. علاوه بر این شما باید به این موضوع توجه کنید که خانم‌ها بیشتر از ارگاسم جنسی به ارگاسم روحی و عاطفی نیاز دارند، یعنی شما باید قبل از آميزش و دخول با جملات عاشقانه و محبت آميز همسر خود را برانگیخته کنید.

همچنین با معاشقه و بازی با بدن او، همسرتان را به ارگاسم نزدیک کرده و با انجام این کار کیفیت و لذت سکس را افزایش دهید.

فواید غشق بازی قبل از رابطه جنسی

روش‌های عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی برای داشتن یک رابطه جنسی بهتر!

معاشقه موضوعی است که فراتر از سکس بوده و لازم است که با یادگیری روش‌های آن، به درستی انجام شود. پس برای این که بتوانید احساسات و نیاز خود را در تخت خواب به درستی بیان کنید، یادگیری نکات خاصی ضروری خواهد بود. در ادامه چند روش خاص عشق بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. فضا و محیط مناسبی را به وجود آورید

قبل از هر کاری، شما باید در کنار هم احساس راحتی کنید. در واقع باید محیط برای عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی و ایجاد رابطه عاطفی مناسب باشد تا هر دو طرف به آنچه که نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند. بدون شک همسر شما قبل از سکس علاقه‌ای به شنیدن حرف‌های خنده دار گذشته، کار‌های بچه‌ها و غیره ندارد. او تنها به یک فضای عاشقانه نیاز دارد.

در چنین فضایی است که او احساس امنیت و با ارزش بودن کرده و با شما همراه می‌شود. برای ایجاد این فضا و تجربه سکس رمانتیک، می‌توانید از چراغ‌هایی با نور کم یا شمع، لباس زیر سکسی، موسیقی عاشقانه و ملایم و غیره استفاده کنید.

برای داشتن آگاهی بیشتر در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب نکات قبل و بعد از رابطه جنسی را مطالعه کنید. در این مقاله همه چیز را مورد بررسی و تقسیر قرار داده‌ایم.

۲‌. مکان مناسبی را انتخاب کنید

خوب است بدانید که مکان و فضایی که قرار است در آن رابطه جنسی و عاشقانه برقرار شود، روی احساس و نیاز شما تاثیر زیادی دارد. برای داشتن یک معاشقه لذت بخش، لازم نیست که اتاقی را در یک هتل خاص رزرو کنید؛ بلکه انتخاب فضایی از محیط خانه نیز به ایجاد این احساس در شما کمک می‌کند. برای مثال اگر در خانه شومینه دارید، ساخت یک نشیمن صمیمی جلوی شومینه، انتخابی بی نظیر برای گذراندن یک عصر رمانتیک است.

۳. بوسیدن همسرتان را فراموش نکنید

بخش اصلی و مهم معاشقه، بوسیدن است. در واقع بوسیدن راهی برای ایجاد رابطه صمیمی و عاشقانه میان زوجین محسوب می‌شود و انواع مختلفی دارد. برای ایجاد صمیمیت و عاطفه بیشتر میان خود و همسرتان، می‌توانید دست‌ها را با هم تماس داده و در حین بوسیدن او را بغل کنید.

۴. از تماس فیزیکی غافل نشوید

یکی از نکات مهم عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی، ارتباط صحیح شما با همسرتان است. یعنی علاوه بر این که شما باید از لحاظ روحی و احساسی به همسر خود نزدیک باشید، برای معاشقه و صمیمیت بیشتر باید از لحاظ جسمی نیز، به بدن او نزدیک باشید.

برای این کار می‌توانید معاشقه را رو در روی یک دیگر انجام دهید و از پوزیشن‌هایی که تماس جسمی در آن بیشتر است، استفاده کنید. تماس دست‌ها و به آغوش کشیدن همسرتان در حین رابطه، صمیمیت میان شما را بیشتر خواهد کرد.

۵. سعی کنید از رابطه لذت ببرید

رابطه جنسی و عشق بازی در واقعیت برای لذت بردن است. پس سعی کنید عشق بازی را با اوج صمیمیت انجام دهید و از رابطه سکسی خود با همسرتان لذت ببرید و حتی کمی با هم بخندید.

۶. خودخواه نباشید

تجربه یک معاشقه احساسی و عالی نیازمند بیان کامل احساسات و داشته‌ها است. پس خودخواه نباشید و برای جلب رضایت جنسی همسرتان تلاش کنید. برای مثال این حس را به همسر خود منتقل کنید که از هر نظر خاص و بی نظیر است و از بودن در کنار او احساس خوشبختی می‌کنید. نتیجه ایجاد این احساس متقابلا به شما برمی‌گردد.

۷. از بیان احساسات خود هراس نداشته باشید

شاید بیان احساسات برای شما کمی دشوار باشد، اما سعی کنید به همسر خود نزدیک شده و احساسات خود را به زبان بیاورید. بیان احساسات به تجربه یک رابطه جنسی خوب کمک کرده و رضایت طرفین را از سکس بیشتر می‌کند. فقط همراه با بیان احساسات نوازش را فراموش نکنید و معاشقه را تا پس از سکس ادامه دهید.

اهمیت عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی، بایدها و نبایدها

یکی از راه‌های افزایش صمیمیت با همسر حین رابطه جنسی، انجام معاشقه است. درست است که انگیزه اصلی افراد از سکس رسیدن به ارگاسم و لذت جنسی است و بدون معاشقه هم می‌توان به این هدف رسید. اما مهم است متوجه علایق خود در رختخواب شوید. در واقع زمانی که شما و همسرتان از با علایق و خواسته‌های یک‌ دیگر آشنا می‌شوید، کنار هم راحت‌تر خواهید بود.

گاهی نیز انگیزه اصلی افراد از سکس لذت بردن از ارتباط عاطفی با همسر است که به لذت بردن از کاوش در بدن، ذهن و قلب شریک زندگی عشق بازی می‌گویند. معاشقه به ایجاد حس عاطفی در طرفین رابطه کمک می‌کند و حتی باعث صمیمیت بیشتر زوج‌هایی می‌شود که رابطه چندان خوبی با هم ندارند.

در واقع فعالیت‌هایی مثل بغل کردن، بوسیدن یا گرفتن دست یکدیگر محرک ترشح هورمونی به نام اکسی‌توسین است که این هورمون به تقویت روابط افراد کمک می‌کند. پس عشق بازی را می‌توان از مهم‌ترین بخش‌های سکس دانست که با به کارگیری آن می‌توان رضایت جنسی شریک خود را به دست آورد.

راه‌‌های معاشقه با زنان که باید بدانید

قبل از انجام سکس لازم است که زمانی را به معاشقه بپردازید تا سکس لذت بخش‌تری را تجربه کنید. این موضوع در زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا تحریک زنان سخت‌تر از مردان انجام می‌شود. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در جلب رضایت جنسی خانم‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید‌.

۱. یک محیط عاشقانه به وجود آورید

همانطور که می‌دانید زن‌ها عاشق فضاهای رمانتیک هستند. پس برای معاشقه بهتر با همسر خود محیطی آرام و عاشقانه‌ای را به وجود آورید و او را به یک عشق بازی هیجان انگیز دعوت کنید. برای مثال اگر در منزل وان دارید، آن‌ را پر از آب کرده و با چند گلبرگ قرمز آن را تزیین کنید. تاثیر انجام این کار را به وفور احساس خواهید کرد.

۲. بدن همسرتان را لمس کنید

همانور که می‌دانید زن‌ها از معاشقه قبل از سکس لذت می‌برند و رضایت آن‌ها از سکس به معاشقه قبل از رابطه بستگی دارد. پس برای عشق بازی با همسرتان تمام بدن او را لمس کنید و قسمت‌های حساس او را ماساژ دهید.

۳. با لباس‌‌های همسرتان بازی کنید

تعدادی از مردان در هنگام رابطه جنسی سریع لباس‌های همسرشان را درآورده و رابطه را شروع می‌کنند. در حالی ‌که اگر در انجام این کار عجله نکنند و با روش‌های خاصی لباس‌های همسرشان را در بیاورند، سکس و معاشقه جذاب‌تری را تجربه خواهند کرد.

۴. در حین معاشقه به رفتار همسرتان توجه کنید

گاهی اوقات زن‌ها نمی‌توانند به طور واضح علایق خود را بیان کنند. اما اگر شما روش‌های مناسب عشق بازی را به کار بگیرید، در صورت رضایت و لذت بردن از آن‌ها، دفعات بیشتری آن رابطه را از شما می‌خواهد.

۵. کنترل همسرتان را در دست بگیرید

برخی از خانم‌ها دوست دارند که همسرشان رابطه جنسی را کنترل کند. پس در این مواقع با در نظر گرفتن علایق همسرتان، رابطه جنسی و معاشقه را کنترل کنید و با حرف زدن با او، لذت را به همسرتان انتقال دهید.

عشق بازی

راه‌‌های معاشقه با مردان

همانطور که گفتیم، علایق و خواسته‌های افراد با هم متفاوت است. اما یک سری خواسته‌‌ها در رابطه جنسی و عشق بازی در مردان وجود دارد که مشترک هستند. از راه‌های عشق بازی با مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. راه تحریک خود را بشناسید

بیشتر مردان هنگامی که همسرشان در حال تحریک شدن باشد، آن‌ها نیز تحریک می‌شوند. در واقع زن‌ها برای تحریک شدن به زمان نیاز دارند و مرد‌ها نیز برای افزایش میل جنسی در آن‌ها تلاش می‌کنند. اما واقعیت این است که مرد‌ها دوست دارند همسرشان ابتکار عمل به خرج دهد و برای تحریک خود کاری انجام دهد، که این کار باعث تحریک مرد نیز می‌شود.

علاوه بر این گاهی زن‌ها از انجام کارهایی خجالت می‌کشند. در این مواقع شما می‌توانید با خیال پردازی کار‌هایی که دوست دارید همسرتان برای شما انجام دهد، خود را تحریک کنید. بدون شک هنگامی که همسرتان تغییر رفتار و تحریک شما را ببیند، به معاشقه علاقه مند می‌شود.

۲‌. سکس را به کاری سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل کنید

بدون شک هر کاری که بیش از حد تکرار شده و بر اساس اصول ثابتی انجام شود، خسته کننده خواهد بود. پس بدون توجه به نتیجه پوزیشن یا امکان ناموفق بودن آن، با استفاده از روش‌های تازه سکس را از یکنواختی بیرون آورده و باعث تحریک بیشتر یکدیگر شوید.

۳. همسر خود را در آغوش بگیرید

مردها دوست دارند همسرشان در عشق بازی بیشتر از دست‌های خود استفاده کرده و او را نوازش کند. در معاشقه زن می‌تواند با لمس نقاط حساس بدن مرد به تحریک بیشتر او کمک کند و با ماساژ بدن به او وسیله روغن‌های مخصوص، عشق بازی و سکس را برای مرد جذاب‌تر کند.

۴. استفاده از رفتار‌های بصری و تحریک‌آمیز

برای انجام رفتار‌های بصری راه‌های زیادی وجود دارد. برای مثال مرد‌ها دوست دارند همسرشان را در هنگام در آوردن لباس ببینند و این موضوع باعث تحریک بیشتر آن‌ها می‌شود. همچنین تماشای همسر در هنگام انجام برخی از رفتار‌های سکسی برای اغلب مردان لذت بخش است. پس خانم‌ها می‌توانند این کار‌ها را برای جلب رضایت جنسی همسر خود انجام دهند. با گذشت زمان خانم‌ها نیز از انجام این کار لذت می‌برند‌.

۵. از لباس‌های تحریک کننده استفاده کنید

در عشق بازی و سکس هیچ چیزی به اندازه پوشیدن لباس‌های تحریک کننده برای مردان هیجان انگیز و لذت بخش نیست. پس زن باید لباس‌هایی را که همسرش دوست دارد، بپوشد و خود را برای معاشقه آماده کند.

۶. دوش گرفتن دو نفری را فراموش نکنید

یکی دیگر از گزینه‌های هیجان انگیز برای تحریک مردان، دوش گرفتن زن با او و معاشقه در حمام است. تحریک زیر آب برای مردان بسیار خوشایند است و باعث لذت بیشتر آن‌ها می‌شود. می‌توانید چند مرتبه در ماه این کار را انجام دهید.

برای داشتن یک رابطه جنسی خوب، معاشقه را فراموش نکنید!

فراموش نکنید که عشق بازی همیشه قبل از رابطه جنسی شروع می‌شود.

پس، از انجام این مرحله به‌ راحتی نگذرید. انجام معاشقه مخصوصا برای خانم‌ها لذت‌ بخش‌تر بوده و قبل از سکس بهترین راه آمادگی شریک زندگی برای مراحل بعدی محسوب می‌شود. در این مطلب روش‌های زیادی را برای معاشقه به شما معرفی کردیم اما

حتما به این نکته توجه کنید که باید برای داشتن راهبردی اصولی و اثرگذار در این رابطه با پزشک مشورت کنید. برای دریافت نوبت دکتر نیز می‌توانید روی خدمات پلتفرم دکتردکتر حساب کنید.

اگر شما هم روش‌ دیگری را می‌شناسید که برای تجربه یک رابطه جنسی عالی مناسب است، حتما آن را به ما معرفی کنید.

برچسب‌ها:
محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.
اشتراک گذاری
من زهرام، یک ماجراجو که از 7 سال گذشته ساعت‌ها و روزهای متوالی رو پشت لپ‌تاپ گذروندم، میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم و میلیون‌ها کلمه نوشتم. سفر من برای یادگرفتن و تجربه کردن در مسیر محتوا و SEO همیشه ادامه داره..
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*