بهترین تونر ایرانی؛ آشنایی با بهترین برندهای تونر ایرانی در دسترس

محصولات مراقبت از پوست فراوانی در بازار موجود است؛ این تنوع هم خوب است و هم بد، چرا؟ چون از یک‌طرف، حق انتخاب فراوانی به ما داده می‌شود و از سوی دیگر هم تصمیم‌گیری برای رسیدن به بهترین گزینه کمی سخت می‌شود. درمیان محصولات مختلف صورت و پوست، تونرها جایگاه مهمی دارند. تونر نوعی لوسیون و محلول است که بر پایه آب ساخته می‌شود و بعد از تمیزکردن پوست و قبل از مرطوب‌کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تونر شبیه آب است اما در فرمول و ترکیبش مواد مختلفی وجود دارد و برای برداشتن جرم و چربی از روی پوست به‌کار می‌رود. یادتان باشد که برای پیگیری وضعیت پوست و آگاهی از محصولات مناسب برای آن همیشه باید به متخصص پوست مراجعه کنید اما قبل از آن، برای شناخت بهترین تونر ایرانی می‌توانید این مقاله از مجله پزشکی دکتردکتر را بخوانید.

معرفی بهترین تونرهای ایرانی

شاید احساس کنید که محصولات خارجی از تولیدات وطنی برتر هستند. باید بگوییم که چنین چیزی در بسیاری از مواقع درست است اما محصولات مطلوب و معتبر ایرانی هم فراوان‌اند. برای نمونه، در حوزه تولید محصولات مراقبت از پوست مانند کرم‌های ضدآفتاب یا همین تونرها، برندهای داخلی بسیار خوب عمل می‌کنند.

در ادامه می‌خواهیم برای رسیدن به بهترین تونر ایرانی به شما کمک کنیم. برندهای برتر تونر ایرانی عبارتند از:

  • تونر پاک کننده آرایش هیدرودرم مدل 01 حجم 200 میلی‌لیتر
  • تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی‌لیتر
  • تونر صورت سینره مدل Fresh حجم 150 میلی‌لیتر
  • تونر صورت دیپ سنس مدل بامبو حجم 160 میلی‌لیتر

۱. بهترین تونر روشن کننده پوست ایرانی؛ هیدرودرم

برای اینکه پوستتان روشن و پاکیزه شود، از محصولات ایرانی مانند هیدرودرم استفاده کنید. تونر این برند حاوی مواد گیاهی مختلف در ترکیب خود است. با استفاده از آن، صورتتان شاداب و پوستش تازه می‌شود.

در این تونر هم مواد موثر برای پاک‌سازی پوست موجود است و هم برای جلوگیری از خشک‌شدن پوست ایده‌هایی وجود داشته است. چه ایده‌هایی؟ در فرمول ساخت تونر هیدرودرم، گلیسیرین وجود دارد که نمی‌گذارد پوست ترک بخورد و خشک شود.

دلیل انتخاب در فهرست بهترین تونر ایرانی

امکان برداشتن چربی‌های روی پوست هم با آن وجود دارد. اما علت پاک‌کنندگی و کیفیت این تونر چیست:

  • وجود ترکیبات گیاهی مانند رزماری و هاماملیس برای پاکسازی و چربی‌زدایی
  • استفاده از عصاره گلاب در فرمولاسیون برای نرم‌کنندگی پوست

نظر خریداران قبلی

خریداران قبلی این تونر از کیفیتش راضی بوده‌اند. به‌گواه آنها، با مصرف تونر هیدرودرم روی پوست جوش ایجاد نمی‌شود. پوست با مصرف این تونر خشک نخواهد شد و با پوست‌های مختلط (یعنی در برخی از نقاط چرب و در برخی خشک) هم سازگار است. البته این تونر با انواع پوست هماهنگ است ولی از آنجا که محصول مناسب برای پوست‌های مختلط معمولا سخت پیدا می‌شود، به این نکته و سازگاری‌اش با چنین پوست‌هایی اشاره ویژه کردیم.

بهترین تونر ایرانی

۲. بهترین تونر ایرانی برای پوست خشک؛ لافارر

انتخاب محصول مناسب مراقبت و حفاظت از پوست‌های خشک اصلا ساده نیست. لافارر از آن برندهای وطنی است که در زمینه تولید تونر برای پوست‌های مختلف از جمله خشک و حساس خوب عمل می‌کند.

این محصول هم آلودگی‌های مختلف را از سطح پوست برمی‌دارد و هم منافذ باز پوستی را می‌بندد و نمی‌گذارد که جوش و آکنه روی صورت به‌وجود بیاید. خاصیت آبرسانی‌اش هم پوست را شفاف و تازه نشان می‌دهد.

دلیل انتخاب در فهرست بهترین‌ها

وجود ترکیبات گیاهی در محصولات آرایشی و بهداشتی پوست همیشه باعث می‌شود که مشتریان نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشند. نبود مواد شیمیایی در فرمولاسیون محصولات پوستی ایده بسیار مطلوبی است و احتمال بروز عوارض جانبی بعد از مصرف را کم می‌کند. در این تونر هم از مواد گیاهی زیر استفاده می‌شود؛ عصاره:

  • پیچک
  • خیار
  • ملیسا
  • پاریتاریا
  • اِلدربری
  • پنیرک

نظر خریداران قبلی

مصرف‌کنندگان تونر لافارر بر این باورند که این محصول خوشبو اثرگذاری مطلوبی دارد و پوستشان را به خوبی پاک کرده است. خشکی پوستشان با مصرف آن از بین رفته و باطراوت شده است. قیمت این محصول در تابستان ۱۴۰۲ هم در حوالی ۷۰هزار تومان است.

تونر ایرانی

۳. بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست؛ سینره

پوستتان دچار منافذ باز شده و آکنه می‌زند؟ بعد از آرایش یا در پایان روز هم پر از جرم و چربی است؟ از سینره هم می‌توانید استفاده کنید و با این تونر پوستتان را سالم و شاداب نگه دارید.

سینره هم از برندهای معروفی است که شاید آن را با کرم‌ها یا شامپوهایش بیشتر بشناسید. باید بگوییم که تونرهای این برند هم راضی‌کننده و باکیفیت‌اند. اثرگذاری این محصول با مصرف مرتب سریع و چشم‌گیر است.

دلیل انتخاب در فهرست بهترین تونر ایرانی

از ترکیبات گیاهی در محصولات سینره استفاده می‌شود. برخی از افراد معتقدند که داروهای گیاهی و آنچه طب سنتی در این زمینه تجویز می‌کند، بی‌خطر و مطلوب است. این تفکر آنچنان درست نیست چون چنین داروها و محصولاتی از نظر علمی تایید نمی‌شوند و در آزمایشگاه‌ها روی آنها کار نمی‌شود.

اما اگر در محصولی استاندارد مانند تونر سینره از مواد گیاهی استفاده شود، همه‌چیز قابل‌اعتمادتر خواهد بود. دلیل چیست؟ چون متخصصان و دانشمندان در آزمایشگاه‌های حرفه‌ای از گیاهان موثر در ترکیب محصولات بهره می‌برند و خیالمان را بابت نداشتن عوارض و اثرگذاری راحت می‌کنند.

نظرات خریداران قبلی

کسانی که پوست جوشدار و چربی داشته‌اند از این تونر سینره راضی بوده‌اند. به‌زعم آنها، قیمت محصول، حجمش و البته اثرگذاری آن مطلوب است. این تونر را در حوالی تابستان ۱۴۰۲ به قیمت حدودی ۷۰هزار تومان می‌فروشند.

تونر پوست صورت سینره

۴. بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز؛ دیپ‌سنس

دیپ سنس هم از برندهای مطرح این روزهای بازار محصولات پوستی وطنی است. اگر پوستتان حسابی چرب است و هیچ‌ محصولی آن را به‌اندازه کافی پاک و لایه‌برداری نمی‌کند، به خرید تونر دیپ‌سنس نگاهی داشته باشید.

برای پوست‌های مختلط هم امکان استفاده از این محصول وجود دارد. با مصرف مداوم تونر دیپ سنس، به‌تدریج منافذ باز پوستتان بسته و کوچک می‌شود. ترشح چربی که تحت کنترل دربیاید، اوضاع پوست بسیار بهتر خواهد شد.

دلیل انتخاب در فهرست بهترین تونرهای ایرانی

در ترکیب تونر دیپ سنس هم از عناصر گیاهی استفاده شده است. از جمله این عناصر اثرگذار و بی‌خطر باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عصاره برگ درخت چای
  • میوه آملا
  • ساقه بامبو
  • برگ آلوئه‌ورا

نظرات خریداران قبلی

مشتریان پیشین این تونر می‌گویند، پاک‌سازی محصول بسیار قوی است و در ضمن پوست را به‌خوبی آبرسانی می‌کند. قیمت هم نسبت به حجم و اثرگذاری مناسب است.

تونر دیپ سنس

جمع‌بندی نهایی درباره بهترین تونر ایرانی

با نکاتی که در این مقاله مطرح شد و بررسی دقیق هریک از محصولات پرفروش بازار، به جدول جمع‌بندی زیر برای انتخاب بهترین تونر ایرانی می‌رسیم. این جدول اطلاعات مقاله را به‌طور خلاصه برایتان نمایش می‌دهد:

کیفیتویژگی شاخصقیمت حدودینام تونر
پاکسازی ضمن حساس‌نکردن پوستمرطوب‌کردن پوست۷۰ هزار تومانهیدرودرم
بستن منافذ باز پوستآبرسانی پوست۷۰هزار تومانلافارر
کنترل چربی‌های پوستاثرگذاری سریع۷۰هزار تومانسینره
پاکسازی بدون ایجاد آکنهوجود عناصر گیاهی در فرمول۷۰هزار توماندیپ‌سنس

با خرید بهترین تونر ایرانی می‌توانید از محصولات موفق و موثری استفاده کنید که قیمتشان هم نسبت به موارد خارجی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. یادتان باشد که برای رسیدگی به پوست باید زمان صرف کنید و با محصولات مناسب آشنا باشید.

گاهی هم لازم است که با پیگیری وضعیت پوست نزد متخصصان، مشکلات جدی آن را رفع و درمان کنید. برای گرفتن وقت ملاقات پزشکان مختلف از جمله متخصصان پوست هم می‌توانید به سامانه دکتردکتر مراجعه داشته باشید. دریافت نوبت دکتر آنلاین از این سایت، کارتان را برای تدارک‌دیدن برنامه مراجعه به پزشکان ساده و سریع می‌کند.

درباره تونرهای پوستی ایرانی سوالی دارید؟ از ما بپرسید تا به شما در رسیدن به پاسخ کمک کنیم.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دریافت نوبت آنلاین - دکتر‌دکتر